czwartek, 10 lipca 2014

Miła przesyłka :D Będzie co testować w gorące letnie dni

Hej,

Miała być mniejsza przerwa ale jakoś tak wyszło, ze mimo, że nie pracuje mam pracowity okres w swoim życiu. Wczoraj z rana pol dnia spędziłam w szpitalu na badaniach (krzywa cukrowa - bleee) , a po południu spotkałam się na mini parapetówce z kolezankami z liceum. Uśmiałam się co nie miara, myślałam, ze córa mi brzuchem wyskoczy:) Fajnie było wrócić do czasem sprzed kilkunastu lat :D

Postaram się jednak pojawiać tu jak najwięcej (choć raczej nie codziennie).

Właśnie przed chwilą dostałam bardzo miłą przesyłkę od Le Petit Marseiliais - żel do prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko nawilżające z masłem shea, słodkim migdałem oraz olejkiem arganowym. Oprocz tego w pięknie zapakowanym pudełku było po 20 próbek każdego produktu do rozdania najbliższym. Próbeczki dostała juz dziewczyna mojego szwagra, dzis bede widziec sie z mamą wiec dla niej tez mam pakiet :D

Ja jestem bardziej ciekawa mleczka bo mam bardzo suchą skórę , a własnie skonczyło mi sie moje masło do ciała.

Jak tylko skoncze testowac produkty dam Wam znac jak sie sprawdzają. Teraz pokaze Wam piękne opakowanie , w którym przyszedł prezencik.


Buziaki i do następnego !!!

P.S. Jeżeli ktos jest zainteresowany otrzymaniem próbek dajcie znać to wyślę jeśli jeszcze mi tylko takie zostanę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz