wtorek, 24 czerwca 2014

Kilka słów na wstępie :)

Zbierałam się do założenia tego miejsca już jakiś czas . Brakowało mi miejsca w sieci gdzie mogę się podzielić swoim życiem, zakupami, zainteresowaniami i wszystkim co dzieje się u mnie na codzień. Chcę podzielić się swoimi małymi cudami (które tylko dla mnie cudami mogą się wydawac :) ale jeśli ktoś będzie chciał się podzielić swoją opinią na temat moich cudów to dla mnie to też będzie cud.

Kim jestem w życiu - jestem mamą (zaraz podwójną i o tym cudzie będzie tu pewnie dużo :) , żoną i kochanką tego samego mężczyzny :D Moje 3- letnie męskie szczęście o imieniu Patryk jest jak dla mnie narazie największym cudem jaki zdarzył mi się w życiu , ale na ten wielki cud zdarzają się małe cuda, o których nie omieszkam wspomnieć.

Wierzę , ze niebawem dowiecie się o mniej więcej. Do zobaczenia niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz